Eryaman Büyükbaş Veterineri

eryaman

Eryaman Büyükbaş Veterineri

Umay veteriner olarak tüm medikal cihazlarımız ve profesyonel ekibimiz ile Eryaman Büyükbaş Veterineri hizmetini arayın. Tüm büyükbaş hayvanlar ile ilgili olarak verdiğimiz hizmetlerden yararlanabilirsiniz. Eryaman ve bu bölgedeki tüm büyükbaş hayvan yetiştirenlerin tüm veteriner ihtiyaçlarını karşılamak için bizi arayabilirsin. Ankara Eryaman veteriner kliniği olarak hızlı cevap verme ve anında müdahale etme önemli bir hizmettir. Dolayısıyla biz de en hızlı ve en iyi fiyatları sunmak için kalite politikalarımızı en üst düzeye çıkardık.

Büyükbaş Veteriner Kliniği

Büyükbaş hayvancılık; sığırcılık, mandacılık, at, eşek ve katır yetiştiriciliğini kapsayan hayvancılık dalıdır. Eryaman büyükbaş veterineri olarak sağlıklı büyükbaş hayvanların ihtiyacı olan tüm veteriner hizmetlerini sunuyoruz. Süt ve besi sığırcılığı çeşitli ürünleri ile gerek insan beslenmesi önemli rol alır. Ve sağlığı gerekse çeşitli endüstrilerini temin etmesiyle ülke ekonomilerinde önemli rol alır. Yıllar öncesinde ufak bir ameliyatı yapmak için yeterli ekipman ve veteriner olmamasından dolayı çok zorluk çekilmiştir. Günümüzde bu zorluklar yok olma derecesinde azalmıştır. Hayvanlarınızın aşılama, bakımı, kuaför hizmeti ve cerrahi operasyonu verilmektedir.

Eryaman Büyükbaş Veteriner

Büyükbaş veteriner arayışı bazen çok hızlı şekilde olabiliyor ve anında müdahale şart oluyor. Doğum ve hastalık gibi bir çok konuda uzman olan ekibimiz ile hemen iletişime geçebilirsin. Bizi aradıktan sonra hemen teşhis ve tedaviye başlamak için planlamayı yapıyoruz. Acil müdahale gerektiren tüm hastalıklarda Eryaman büyükbaş veteriner ekibi hazır durumda. Eryaman Büyükbaş Veterineri olarak yakın ve kendi bölgemizde hizmet vermekteyiz.  Yanlış muayene olmuş veya tanı konulmuş ve mağdur hayvanlarınıza doğru tedavi sonucunda sağlıklarını yeniden kazanmaları için elimizden elen bütün çabayı sarf etmekteyiz. Acil veteriner hizmetimizle birlikte sizlere daha çok zaman ayırmaktayız uzman ekip kadromuz ve alanında gerekli donanıma sahip veteriner hekimlerimizle sizlere hizmet sunmaktayız.

Eryaman Büyükbaş Veterineri Fiyatları

Ev-süs hayvanları ücret tarifesi her yılın başında belli olan ve veteriner klinikleri ile hayvan sağlığı konusunda faaliyet gösteren diğer kurumların uygulaması gereken asgari fiyatlardır. Bu yüzden ‘Veteriner Hekimler Odası’ o sene içerisinde uygulanacak asgari fiyatları belirler. Çünkü Evcil hayvan yakını olan herkes aşı, muayene, iç, dış parazit uygulaması, tedavi ve ameliyat fiyatlarını merak edebilmektedir. Bu fiyatların bölgeden bölgeye değişiklik gösterebileceği unutulmamalıdır. Dolayısı ile hayvan dostlarımızın sağlık durumları ve düzenli veteriner hekimi kontrolleri oldukça önem taşıyan bir konudur. Sizinle birlikte uzun yıllar boyunca, sağlıklı bir şekilde hayatlarına devam edebilmeleri için düzenli bir şekilde muayene olmaları gerekmektedir.

Hayvan dostlarımızın sahip olduğu hayat şartları ne kadar iyi olursa olsun, çeşitli nedenlere bağlı olarak hastalanabilirler. Bundan dolayı muayenenin ardından tedavi edilmeleri, dostunuzun sağlığı açısından çok önemlidir. Muayene sonrası belirlenen fiyatlar Eryaman büyükbaş veterineri tarafından sizlere bildirilmektedir.

Antraks hastalığından şüphelenildiğinde ne yapılmalıdır?

Hastalıktan şüphelenildiğinde veya hayvanlar aniden öldüğünde derhal Tarım ve Orman Bakanlığı İl veya İlçe Müdürlüğüne haber verilmelidir. Eryaman Büyükbaş Veterineri olarak böyle bir hastalık ile karşılaştığımızda biz haber veriyoruz.

Antraks hastalığında riskli insan grubu kimlerden oluşur?

Hayvancılıkla uğraşan kişiler ile veteriner hekim ve kasaplar risk grubunu oluşturur. Bu yüzden Eryaman Büyükbaş Veterineri olarak konuya önem veriyoruz.

Büyükbaş Veteriner Hizmetlerimiz

Büyükbaş veteriner kliniği olarak bir çok konuda hizmet veriyoruz. Hem sahip olduğumuz profesyonel medikal cihazlar ile hemde büyük bir tecrübe ile çalışıyoruz. Bu yüzden bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. En iyi veteriner hizmetini vermek için ücretsiz danışmanlık veriyoruz.

Böylece hem besin amaçlı üretilen hayvanlardan daha iyi verim alınmasını sağlıyoruz. Eryaman Büyükbaş Veterineri ile iletişime geçmek için tüm sitemizde yer alan iletişim kanalları ile iletişime geçin.

Büyükbaş veteriner hizmetleri şunlardır

• Eryaman büyükbaş veterineri Doğum Operasyonu
  • Normal Doğum Operasyonu
  • Güç Doğum Operasyonu
  • Büyükbaş Sezeryan Doğum Operasyonu
  • Büyükbaş Dahiliye (Timpani, Brusellozis, Mastitis, Antraks)
  • Eryaman büyükbaş veterineri Cerrahi Operasyonlar
  • Büyükbaş Ultrason İnek Koyun Keçi Gebelik ve Hastalık Tespiti
  • Büyükbaş Hayvan Aşılama
  • Hayvan Suni Tohumlama
  • Büyükbaş Muayne ve Tanı Koyma
  • Sindirim Sistemi Ameliyatları
  • Eryaman büyükbaş veterineri Üriner Sistem Ameliyatları
  • Ağız ve Dişle İlgili Cerrahi Girişim
  • Meme Tümörleri
  • Kuş ve Egzotik Hayvan Ameliyatları

Eryaman Büyükbaş Veterineri olarak kurulduğumuz günden bu güne kadar en iyi hizmeti vermek için çalışıyoruz. Bundan dolayı yenilikçi ve teknolojik ekipmanlarımız ile ve uzman kadromuz ile hayvan dostlarımızın yanında yer alıyoruz.
Veteriner fakültelerinde eğitime başlama aşamasında ve eğitimin sürdürülmesi için asgari altyapı (fiziki ve teknik), asgari insan kaynakları (akademik, idari ve teknik personel) eğitimin
nicelik ve niteliği ile ilgili asgari şartlar genel ve özel ilkeler çerçevesinde aşağıda belirtilmiştir. Tüm bu kurallara şuradan erişebilir ve bilgi edinebilirsiniz.

Eryaman büyükbaş veterineri olarak daha fazla verim alabilmek ve daha sağlıklı hayvanların yaşamlarını sürdürmesini önemsiyoruz. Bu yüzden gerek ekipmanlar gerekse yerinde tespit ile büyük bir hizmet vermeyi amaçladık. Tüm Eryaman ve bölgesinde yer alan büyükbaş hayvanlar ile ilgili tüm sorularınız için bize ulaşın.

Sizlere destek olabilmek ve sağlıklı hayvanların yaşamlarını devam ettirebilmek için ne gerekiyorsa size anlatıyoruz. Bizi aradığınızda gerek yerinde tespit gerekse klinikte tetkikler ile tam ve kusursuz bir veteriner hizmeti veriyoruz. Büyükbaş hayvan yetiştiriciliği hem ülkemiz hemde hayvan sahipleri için çok önemli. Bu yüzden sürekli olarak en iyi hizmeti verebilmek için sizleri yönlendiriyoruz.

Gerek beslenme gerekse sağlık konularında ücretsiz danışmak için de bizleri arayabilirsiniz.

Veteriner Hekim

Veteriner kelimesi Latin veterinae’den gelir. İlk kez Thomas Browne 1646 yılında kullanmıştır. Veteriner hekim, · Birçok ülkede veteriner hekim terimi tanımlanmıştır ve eğitimini almayan kişiler bu unvanı alamazlar. Veteriner zaten hayvan demek. kendilerine veteriner hekim derler veteriner demezler. zenginin kuşu fakirin çocuğundan değerli olur. ama konu o değil. veterinerler doktor değildir. doktorlarda veteriner değildir. doktorum diye dolaşan veteriner varsa yanlış yapmaktadır.

Bize ulaşmak için iletişim sayfamızı ziyaret etmenizi rica ederiz.